Dinsdag 19 - 12

19 december 2017 - Sydney, Australië

Zonnig en warm. 34 graden. We hadden onze lunch op de Eye Tower om 14.00 uur besproken. Eerst nog genieten van de mooie winkels, gebouwen en kerstsfeer. Omdat het zo warm was, hebben we de winkels bezocht die binnen in de mooie gebouwen zijn gehuisvest. Het blijft pracht en praal met veel publiek. Toen 306 m. hoger. De lift deed er 70 seconden over. Wat een adembenemend uitzicht! Wij hadden een tafel bij het raam. Heel bijzonder als je heel langzaam draait en daardoor steeds een ander zicht op Sydney krijgt. Het eten was voortreffelijk. We hadden 90 minuten de tijd. Veel dingen die we eerst vanaf de vaste wal of het water hebben gezien, zagen we nu van grote hoogte. Na dit spektakel nog enkele uren door het centrum geslenterd en steeds weer nieuwe, mooie of bijzondere dingen waargenomen. Na een bezoek aan een Ierse pub zijn we voldaan en tevreden naar ons motel gegaan. 8 uur thuis en een glaasje wijn genomen op de geslaagde 4 dagen Sydney. Ook nog foto’s uploaden voor de reislogger. Dit gaat altijd heel langzaam. Als ook het verhaal erop staat, doen we het licht uit. Morgen weer terug naar Melbourne. Dit is ongeveer 900 km. Dit doen we in 3 dagen. Morgen geboekt in de plaats Yarra.