Zondag 31 - 12

31 december 2017 - Sandringham, Australië

een zonnige dag met een prachtige blauwe hemel. 25 graden. Met Anthony rondgereden in een buitenwijk van Melbourne, waar allemaal dure villa’s staan. Veel wordt opgekocht door Chinezen en andere buitenlanders. Een huis is opgekocht voor 20 miljoen en is nu afgebroken om er een nieuw huis te bouwen!?!?!?! Ook naar een park geweest waar de vliegende fox in de bomen hangt. Een soort zeer grote vleermuis.Tegen de schemering vliegen de duizenden foxen uit om voedsel te vergaren. Daarna thuis nog even genieten van de zon. Straks om 21.00 uur met de trein naar Melbourne voor de afsluiting van het jaar. Het is hier 10 uur later dan in Nederland. Wel vreemd voor ons. Een warme dag en geen enkel gevoel dat het Oudejaarsdag is. Nergens knallen van het vuurwerk, geen oliebollen: niets! Alleen vanavond muziek en heel veel mensen met als afsluiting het vuurwerkfestijn. Jullie een gezellige Oudejaarsavond!!!!! Morgen weer een speciale dag. We gaan ome Gerard  (86 jaar) bezoeken. Een oom van Corrie die we nog nooit hebben gezien. We hebben afgesproken met neef Danny. Deze hebben we ook nog nooit gezien. We zullen wel zien!