Maandag 15 - 1

15 januari 2018 - McCrae, Australië

Halfbewolkt en ook regen. 22 graden. Vandaag een bijzondere dag. Het bezoek aan onze Australische tante Lenie in de plaats Dandenong. 87 jaar en nog op zichzelf wonend. In 1952 is zij met oom Aad naar Australie verhuisd. We zijn 4,5 uur bij haar geweest. Fijn om haar levensverhaal, vanaf Nederland tot nu toe, te horen. Ook een aantal fotoboeken doorgenomen. Zo leer je je Australische familie nog beter kennen. Daarna weer terug naar McCrae waar we nog een wandeling hebben gemaakt en wat foto’s hebben genomen. ‘S avonds weer heerlijk buiten gegeten. De buiten barbecue komt dan altijd van pas. Morgen gaan we weer een week reizen. We hebben vandaag 2 nachten, via Airbnb, geboekt in Ballarat. Jaren geleden werd hier goud gevonden en werd dit toen kleine plaatsje overstelpt met goudzoekers. We zullen zien of deze plaats een gouden greep is! De komende dagen ook nog naar Grampians National Park, de plaats Warrnambool( hier studeert Christiaan, de zoon van Tim en Cathy) en als laatste de reis langs de Great Ocean Route met zijn prachtige kusten.