Zondag 3-12

3 december 2017 - Sandringham, Australië

19 graden en regen en zon. ‘s Ochtends met Paul de eerste “testrit” met onze te lenen auto gemaakt. Een automaat, dus geen geschakel, en links rijden! Was wel vreemd. Daarna afscheid van Paul en Debra en samen met de auto het avontuur aangegaan om naar Anthony en Pete te rijden; 45 km. Heelhuids aangekomen! Vanmiddag op tv de finale van het Australische football bekeken. Totaal anders dan ons voetbal. Aan ons alle in en outs van dit populaire spel uitgelegd. Er zijn 100.000 toeschouwers! Vanavond eten en slapen bij hen en morgen de reis langs de Zuid-Oost kust richting Sydney aanvaarden. Dan moeten we alles zelf regelen!

1. Paula:
    3 december 2017
    Dat wordt dan een spannend en heel leuk avontuur, veel plezier, groetjes van mama, Riet en Paula
  2. A.engbrenghof:
    3 december 2017
    Wat een gastvrije mensen zijn dat toch. Het lijken wel bulgaren, die zijn ook zo hartelijk. Mooi dat jullie een auto mogen gebruiken. Heel veel plezier nog en tot horens. Ps: mooie fotos.
  3. Magda:
    3 december 2017
    Alweer een week op reis en wat een belevenis zoveel mee te maken met familie. Het weer is aardig van temperatuur veranderd. 19 graden. Hier altijd nog heel veel kouder, en veel regen en hagelbuien. Nu komt het spannende zelf links te rijden. Veel reisplezier. Liefs
  4. Sarie:
    3 december 2017
    De eerste week zit er alweer op. Al heel veel gezien. En nu begint het grote avontuur. Geniet ervan.
  5. Ria:
    3 december 2017
    Nu gaat de reis beginnen! Veel plezier en kijk uit!
  6. Hilda:
    4 december 2017
    Wat een uitvinding zo'n reislogger. Wat prachtige foto's. Er volgen nog wel en paar. Lekker genieten en nog heel veel plezier in dat prachtige land.