Zaterdag 3 - 2

3 februari 2018 - Melbourne, Australië

Anthony en Pete hebben ons naar het vliegveld gebracht. We zijn 1 uur en 10 minuten later vertrokken. Helaas hebben we 1 uur en 45 min cirkels gedraaid boven Melbourne. Een mechanisch probleem! Zijn nu geland ( 14.50 uur; is dus 3.20 uur later dan oorspronkelijke vertrektijd). Wachten nu in het vliegtuig op nadere informatie. Nieuwe informatie: we zitten nu in het vliegtuig aan de wijn! Het blijkt geen los nippertje te zijn. De vlucht is gecanceld. Verder afwachten. Vliegtuig uit en via douanecontrole buiten. Wat te doen? Zoeken, vragen, zoeken en uiteindelijk de massa mensen in rijen en veel schreeuwend voor een loket, gevonden. Iedereen moet omgeboekt worden. In het vliegtuig zaten ongeveer 500 mensen. Dus het was een chaos!!!! Door middel van een aardig woordje met een loslopende medewerker werden we uiteindelijk geholpen. Dit was om 19.30. Wij kwamen om 15.30 uit het vliegtuig. Nu staan er nog ongeveer 100 mensen die moeten worden omgeboekt. Met shuttlebus naar Quality motel gebracht. Morgen hebben we dezelfde vlucht, alleen een dag later en hopelijk een ander toestel. Dus we vertrekken 11.30.Nederlandse tijd 01.30 zondagmorgen. We komen maandagmorgen 5.55 uur aan (hopen we).Nu snel naar het restaurant, want deze sluit zo.

1. Cath:
    3 februari 2018
    Hope you don’t miss sunny MELBOURNE too much.
    Enjoy going home to your family 😘😘😘
  2. Paula:
    3 februari 2018
    Wat een pech, maar fijn dat we wat weten, want ik was jullie aan het volgen en zag plotseling dat jullie waarschijnlijk teruggekeerd waren en de vlucht was in china eraf gehaald, dus een vraagteken was dat. Sterkte verder
  3. Rika Vink:
    3 februari 2018
    Heerlijk nog een dagje langer in de zon! Hopelijk kunnen jullie morgen vertrekken!
    Hele goede terugreis, liefs Henny en Rika xx