Zaterdag 20 - 1

20 januari 2018 - Warrnambool, Australië

eerst wat zon, daarna bewolkt en een beetje regen. 20 graden. Wat een verschil met gisteren. We hebben gistermiddag, via Airbnb, een boeking gedaan voor 2 nachten in Port Fairy. Omdat de verhuurder binnen 24 uur akkoord moet geven, en wij nog niets hadden gehoord, zijn we toch naar Port Fairy gereden; 150 km. Helaas niets gehoord en dus geen slaapplaats. Omdat wij morgen met achterneef Christiaan hadden afgesproken, hem gebeld. Spontaan: dan slaap je in mijn studeerkamer in Warrnambool. Hij woont daar met nog 2 studenten. Eerst samen met hem de interessante dingen in de omgeving bekeken. Bij de zee en daarna naar een vulkanisch natuurpark. Hier de emoe, kangoeroe en de koala bewonderd. Onderweg naar huis nog even een Ierse pub bezocht. Daarna bij hem gegeten, gedronken en de Australian Open (tennis) gekeken. Morgen gaan we de Great Ocean Road bekijken. Deze loopt van Warrnambool tot Geelong. Een afstand van ongeveer 350 km. Moet bijzonder mooi zijn!

1. A.engbrenghof:
    20 januari 2018
    Nemen jullie even wat van dat mooie weer mee? Schitterende foto's. Groetjes uut Jelsum