Vrijdag 2 - 2

2 februari 2018 - Sandringham, Australië

Blauwe hemel en het wordt 25 graden. Zondagmiddag weer thuis in Jelsum. Dan blauwe hemel en 2,5 graden. Vanmiddag de auto verwend voor de bewezen diensten. De Toyota Kluger heeft ons 6000 km op een vertrouwde manier vervoerd. Dus naar de wasstraat om de auto van binnen en buiten schoon te laten maken en als beloning in de was te zetten. Vanavond ons laatste Australische avondmaal en wijntje. Morgen om 7.30 uur naar het vliegveld. Anthony en Pete brengen ons weg. Het is ongeveer een uur rijden. 11.30 met China Southern Airlines naar Guangzhou in China. Dit is 9u en 40 m vliegen. Daar 5.55 uur wachten en dan 12u en 50 m vliegen naar Amsterdam. Nederlandse tijd 05.55 zondagmorgen komen we aan. Wat hebben wij een bijzondere 10 weken gehad. Wat hebben wij een geweldige Australische familie!!!! Wij gaan zeker weer terug naar dit prachtige land!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria:
    2 februari 2018
    Wat gaat dat toch snel! 10 weken zitten er alweer op. Maar na een heerlijke vakantie is het vast ook weer fijn om naar huis te gaan en je kinderen en kleinkinderen te zien.
    Een hele goede reis terug!
  2. Marieke:
    2 februari 2018
    Dat mag ik wel hopen Ria, haha. Wij vinden het in elk geval wel fijn dat ze straks na 10 weken weer thuis zijn.
    Hele goede terugreis lieve paps en mams, tot overmorgen!
  3. A.engbrenghof:
    2 februari 2018
    Een hele goede vlucht morgen. De winterkleren maar vast aantrekken.
  4. Deventer:
    2 februari 2018
    Broer en schoonzus, een afsluiting van een warm familie bezoek, en een prachtig land bezocht. Bereid jullie voor op een koude thuiskomst. We spreken elkaar snel.