Vrijdag 15 - 12

15 december 2017 - Mittagong, Australië

Wat een verschil in weer met gisteren. 41 en vandaag 22 en een beetje regen. Vandaag naar Fitzroy Falls geweest. Een waterval in een fascinerend en oud bos. De vergezichten, bruinrode rotsen, veel verschillende bomen, grilligheid en vogelgeluiden; heel indrukwekkend! En dan de Lyrebird op afstand kunnen fotograferen. Deze is vrij zeldzaam! Hij viel op door de vele afwisselende zanggeluiden. Hij kan wel 20 vogels immiteren. Zie internet: Australische lyrebird. 3 uur doorgebracht in dit bos. Ook nog 2 Nederlandse jongens in het bos ontmoet. Zij hebben elkaar ontmoet in een hostel in Sydney en reizen nu per huurauto naar Melbourne om daar Oud en Nieuw te vieren. In onze verblijfplaats Mittagong ook nog bij de St. Stephen Anglicaanse Kerk “een wandeling door Bethlehem” gemaakt. In de tuin en bijgebouw van de kerk veel figuranten die de gemeenschap van Bethlehem uitbeeldden. Een gezellige kerstsfeer. Morgen naar ons einddoel Sydney, waar we voor 4 nachten hebben geboekt. 20 - 12 weer terug naar Melbourne, om 22 - 12 daar aan te komen.

1. Wia:
    15 december 2017
    Oh wauw gladiolen in het wild. Dat wil ik ook wel hier. Leuk