Maandag 25 - 12 Eerste Kerstdag

25 december 2017 - Sandringham, Australië

Perfect weer voor het vieren van Kerstmis. Zonnig, een beetje wind en 22 graden.                 Vandaag de dag om samen met de familie Kerst te vieren. Eerst de kamer omtoveren voor het kerstdiner. Daarna is Ben met Pete naar de kerkdienst in Sandringham geweest. Heel bijzonder! Om 1 uur was iedereen aanwezig en kon het feest beginnen. Eerst met de vis. Heerlijke oesters, anders smakend dan in Nederland, zeer grote garnalen en zalm. Daarna een lopend buffet waarvoor iedereen wat had gemaakt. Het was een bijzondere middag om zo Kerst te vieren met familie die je  nog nooit had ontmoet. Iedereen was heel hartelijk, vriendelijk en belangstellend. Ook speciaal was de aanwezigheid van tante Lenie. Fijn om haar op haar 87 jarige leeftijd in ons midden te hebben. Aan het eind van de dag familiefoto’s gemaakt voor het digitale familieboek van Rijn.  Een prachtig moment van onze vakantie!!! Morgen rustig aan.

1. Deventer:
    25 december 2017
    Gelukkig kerstfeest aan onze familie, en speciaal aan tante Lenie. Hier geen sneeuw (10 graden) en somber weer. Fijne dag (Marian, Peter en Nicole)