Dinsdag 16 - 1

16 januari 2018 - Ballarat, Australië

Blauwe hemel en 25 graden. Vandaag naar Ballarat voor 2 nachten. 220 Km gereden, waarvan de laatste 60 op afgelegen en gedeeltelijk onverharde wegen. Als je afwijkt van de snelweg wordt je altijd beloond met mooie uitzichten en een bijzondere omgeving. Grote afgelegen gebieden waar om de 2 km een boerderij staat. Ook de weg bestaat gedeeltelijk uit zand met steentjes. Redelijk smalle wegen waar een bord staat van 100 km! Je komt bijna niemand tegen. Vandaag nectarines geplukt. Omdat het aardbeien plukken te lang duurde, hebben we deze maar gekocht. Onderweg een park bezocht waar katholieke kapelletjes uit de hele wereld stonden. Prachtig en bijzonder. tijdens het oprijden van een grote heuvel, kwamen we achter de heuvel een nieuw gebouwd kasteel tegen. Hier kun je slapen, eten en worden shows gegeven.  Uiteindelijk uiteraard veel later dan gepland kwamen we bij ons nieuwe Airbnb verblijf aan. Een schuur bij mensen in de tuin die als verblijf is omgebouwd. Niet zo groot, maar heel netjes en alles wat je nodig hebt. Morgen gaan we naar Souvereign Hill, een nagebouwd stadje uit de achttiende eeuw waar toen goud werd gevonden. Het wordt morgen 31 graden en donderdag gaan we voor 2 dagen naar Grampians National Park en dan wordt het 40 en vrijdag 42 graden!!! We moeten het er maar mee doen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria:
    16 januari 2018
    Dat ziet er weer schitterend uit. Nog veel plezier!!!